Lördag och söndag

Så va det jobbvecka igen. Som tur är så är ju den här veckan bara 3 arbetsdagar. Så jäkla skönt. Har semester på fredag. Riktigt gôtt det. Man behöver lite ledigt ibland :)

Helgen som gick va härlig. Va ju på Onoff i lördags med min MP3 och eftersom garantin gått ut kunde han inte göra nåt. Men han gav mig tipset att jag skulle försöka uppdatera den på sonys hemsida och det gjorde jag, det funkade :) Så nu lever min MP3 igen :) Jag är löjligt beroende av den, jag lyssnar ju på den i princip varje dag. Inte konstigt den behövde uppdateras haha.
Sen efter Onoff så va jag hemma hos Asta och Agda och kollade lite Tv och så. När jag gick hem va jag nära att somna på vägen, så trött va jag haha. Så jag somnade gôtt när jag kom hem och sov rätt länge på morgonen med. Sen tillbringade jag söndagen hemma hos Asta och Agda med att ha syjunta. Nu ser älgen äntligen ut som en älg ;)

Ikväll ska jag tvätta :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha om man somnar när man går, då är man trött! Och kan man få en bild på älgen, den verkar rolig. =)

2010-05-10 @ 15:38:03
URL: http://eemeliiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0