Näst sista dagen

Näst sista dagen på jobbet. Känns sådär måste jag säga, tiden har gått extremt fort. Känns som jag började nyss ju. Men har ju på måndag kvar oxå så får njuta av det sista :) Idag har vi haft sångsamling med föräldrarna, mycket trevligt :)

Igår när jag kom hem från jobbet så åkte jag, Agda och Asta först till växtriket och köpte blommor till mig som jag ska plantera på balkongen :) Sen blev det Maxi och storhandling.. Så nu är det gjort oxå :) Betalade räkningarna när jag kom hem oxå, så nu kan man va lugn en månad till haha. Jag kikade lite på ESC oxå. Jag orkade 11 låtar igår haha. Trist att Sverige inte gick vidare men jag håller på Danmark :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Detta kanske är nyttigt för svensken, haha. Det hade kanske inte varit så dummt med Alcazar???? fniss( häng mig ej). / Kram Suss

2010-05-28 @ 12:56:48
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0