Städdag

Det blev promenad igår. Dock en kort men jag kom ut i alla fall och så kallt va det inte heller haha. Sen blev det ett besök hos Mimmi och Tess. Vi kollade tv och tjôtade som vanligt.. Kollade Kvarteret Skatan, jag höll på att skratta ihjäl mig. Så jäkla sjukt haha. Hade en trevlig lördagskväll. Tack för det brudar :)

Idag har jag haft städdag. Har städat lägenhet och även balkongen. Skönt att balkongen är ren, nu behöver jag inte störa mig på att den är så jäkla skitig haha. Så nu blir det nog en lugnt resten av dagen skulle jag tro. Är rätt nöjd med mig själv haha.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Då är det bara att plocka fram möblerna oxå. Sedan kan du o kompisarna sitta där i solskenet och bara mysa! / Suss

2010-05-03 @ 15:47:38
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0