Tänkaren

Nu är det helg :) Det firar jag med att sitta på balkongen med katterna. Helt underbart väder är det idag med. Va lite rädd att jag gjort ett misstag när jag åkte till jobbet i korta leggings, tunika, tröja och ballerina skor. Men det gick fint, jag behövde inte ångra mig haha. Jag litar inte riktigt på vädret än. Det skulle väl bli dåligt på söndag igen.. Så jag passar på att njuter idag. Har tillbringat det mesta av dagen ute idag oxå. Vi har haft rätt lite barn så det va skönt. Skönt med lugna fredagar :)

Jag är inne i en tänkar period. Jag tänker på allt tror jag, jag är en tänkare i vanliga fall men just nu är det nog värre än vanligt. Jag började fundera på folk jag stått nära en gång i tiden men inte gör idag. Kompisar som har försvunnit av en eller annan anledning, om jag saknar vissa eller inte. Tror jag kom fram till att det gör jag inte. Jag har massvis med galna och roliga minnen men det finns väl en anledning till att det blivit som det blivit. Jag pratar inte om enstaka personer nu utan om en hel del. Den enda jag kan säga att jag verkligen saknar att jag tappat kontakten med är Lina. Eller tappat kontakten med, vi hörs ju ibland men jag saknar verkligen henne och önskar att vi träffades oftare. Det är verkligen tid att ta tag i att träffa henne nu. Jag har känt henne sen dagis, hon är speciell för mig. Sen har jag ju vänner som jag vet alltid finns där för mig. Jag är evigt tacksam för mina vänner, dom är dom bästa <3 Jag skulle inte klara mig utan nån av dom. Det är dom som gör att jag mår så bra som jag gör just nu :) Utan dom är jag inget!

Nu ska jag fortsätta att njuta av solen ihop med katterna. Ska försöka hålla dom kvar här, Skruttan försökte just smita till grannen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0